GPSがうそを暴いたと妻が騒ぐので、仕方なくDVR

GPSがうそを暴いたと
妻が騒ぐので、よく読むと
確かに、GPSでの決定打は、素晴らしい。

記事
http://news.livedoor.com/article/detail/15737683/
article

With GPS dismissed
Because my wife makes a noise, as I often read
Indeed, decisive in the GPS is wonderful.

単独位置精度はともかく、瞬間的な複数測位した距離は、
高精度に着目は素晴らしい
最近になって、妻の車がボロだと
ほざく。 車を買い替えするが、当然ナビ無
何故なら、新車ならともかく社外でしか、 みちびき が利用できない
なんて、糞な世の中 純正ナビ 購入して数年でも最新の実機アップデートは無い。
みちびきの衛星情報は、拡張コード系ONにすれば、対応アンテナだけで
利用できる。
1575.42MHzのGPSアンテナで拡張なら、問題無し。
SBAS: WAAS, EGNOS, MSAS も利用できるアンテナもあるけど
輸入しても2000円もしない。
但し、ナビやDVR実機もそれに対応している必要がある。
これが、そもそも純正にその思考が無い。
ちなみに、1575.42MHzのGPSアンテナを輸入し、さっくりPCやスマートフォン
に装着すると、PCなら問題無、スマートフォンならSnapdragon系なら問題無かろうと思う。

Alone position accuracy aside,
Instantaneous multiple positioning the distance,
Focusing on high precision is wonderful
Recently,
When the wife of the car’s tattered
Brawl. In case
I will change the car, but of course there is no navigation
Because, as long as it is a new car,
MICHIBIKI
There can not be used
How,
Shit world
Even a few years after purchasing genuine navigation the latest
There is no real machine update.
Satellite information of MICHIBIKI, if the extended code system ON,
It can be used only with corresponding antenna.
If it is extended with 1575.42 MHz GPS antenna, there is no problem.
SBAS: Some antennas can also use WAAS, EGNOS, MSAS
Even imports do not cost 2000 yen.
However, it is necessary for Navi and DVR actual machine to correspond to it.
In the first place, that is genuinely not that thought in the first place.
However, it is necessary for Navi and DVR actual machine to correspond to it.
In the first place, that is genuinely not that thought in the first place.
By the way, importing 1575.42 MHz GPS antenna,
PC or smartphone
If installed in PC, no problem,
If it is a smartphone Snapdragon system I think that there is no problem.

やっぱり、日本の車を売る考え方が昭和だなと思う。
今や10年乗れることを考えると、このようなインテリア製品のアップデートも
考慮に入れた製品開発が必須でしょ。
高速で、安定的な走行はできるが、走行で必要な時に、必要な機器が追加できれば
それを利用していくと思う。

After all, I think that the idea of selling Japanese cars is Showa.
Considering that it can now ride for 10 years now,
We also update the interior products like this
Product development that takes into consideration is indispensable.
It is possible to run at high speed and stable, but if necessary equipment can be added when necessary for driving
I think that I will use it.

それを考慮して妻のカーナビ選定

スマートフォン連携でと言ったら、面倒と!
やっぱり、女性は バン ブーン!
なんだなーと。
とりあえず、やっぱり TVだと・・運転しながらだめですよー・・・
ハーネスは、売ってる、でも自分でもできる・・・
ステアリングリモコン対応
これもいい
ナビは、搭載型 当然 みちびき 対応
6軸慣性センサは良い
搭載型は、将来的に陳腐になる可能があるので
自分はお勧めでないが・・やっぱり面倒らしい。

Considering that, my wife’s car navigation system

If you say that in smartphone cooperation, troublesome!
After all, women van Boone!
What is it?
Tentatively, after all it is TV · · It’s not good to drive …
The harness is sold, but you can do it …
Steering remote control compatible
This is also good
Navi, on-board course MICHIBIKI corresponding
6 axis inertial sensor is good
Since the on-board type can become obsolete in the future
I do not recommend it, but after all it seems to be troublesome.

これもおすすめ 実は、キャッシュバック対象
https://www.kenwood.com/jp/car/2018winter_smart_cb/
It also recommended a matter of fact, cash back subject

ワイド版
利用できるには、車種をこだわる。
Wide version
To be able to use, stick to the car model.

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

KENWOOD カーナビゲーション 彩速ナビ MDV-M705W
価格:59584円(税込、送料別) (2018/12/14時点)

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

KENWOOD カーナビゲーション 彩速ナビ MDV-M705W
価格:60184円(税込、送料無料) (2018/12/14時点)

そしてDVR 高価だ
しかし、多様性を考えれば連携が取れている製品だよねって事で
これね、フロントタイプ
運転支援機能も搭載している。
これは、良い。
車間と白線を見てくれて警告する。
HDR対応なので、昼夜問わず完璧
駐車場対応のGセンサー これは当たり前。
大切なこれ
電源喪失時に予備電源を供給
空港や駅駐で、1週間止める場合もある。
その場合でも、電源が消失することを考えると万全。

And DVR expensive.
However, in consideration of diversity it is a product that is cooperative
This, front type
Driving support function is also carried.
this is good.
Warn me seeing between the car and the white line.
HDR compatible, perfect day and night
G sensor for parking lot This is natural.
Important this
Supplies backup power when power is lost
It may be stopped for a week at the airport or station.
Even in that case, thoroughly considering that the power supply will be lost.

そしてDVR 高価だ
しかし、多様性を考えれば連携が取れている製品だよねって事で
これね、りアタイプ
何故に、リア?
りあのバックミラーの代わりになるバーチャルミラー機能
これも便利。だけど、視点が下部に向くのでナビ画面の設置場所を選ぶなー
バックミラー、あの位置が周辺の風景と同時に視認できるから安全を保たれると考えた方がいいね。
運転支援機能も搭載している。
これは、良い。
車間と白線を見てくれて警告する。
HDR対応なので、昼夜問わず完璧
駐車場対応のGセンサー これは当たり前。
大切なこれ
電源喪失時に予備電源を供給
空港や駅駐で、1週間止める場合もある。
その場合でも、電源が消失することを考えると万全。

And DVR expensive.
However, in consideration of diversity it is a product that is cooperative
This, rear type
Why, Rear?
Virtual mirror function to replace rear view mirror
This is also useful. But, since the viewpoint turns to the bottom, do not choose the location of the navigation screen
Rearview mirror, that position is with the surrounding landscape
You better think that you can keep your safety because you can see it at the same time.
Driving support function is also carried.
this is good.
Warn me seeing between the car and the white line.
HDR compatible, perfect day and night
G sensor for parking lot This is natural.
Important this
Supplies backup power when power is lost
It may be stopped for a week at the airport or station.
Even in that case, considering that the power supply will be lost,

とりあえず、リアDVRは後日
妻の要望があれば装着
社外品の良いところ。
これは、絶対必要 バックカメラ
マルチビュータイプ。
バックすると時には、絶対必須。
だからと言ってこれでなくてもいい。
バックカメラは、RCA接続が可能。
2000程度のカメラでも十分機能する。
自分は、妻が中華に賛否があるのでこれ。
中身は、同じだがな・・
Tentatively, rear DVR will be available at a later date
If wife’s request is attached
A good place for external goods.
This is absolutely necessary back camera
Multi view type.
Sometimes it is absolutely necessary to back it.
That’s why you do not have to do this.
Back camera can be connected to RCA.
A camera of about 2000 works well.
My own, my wife
This is because there are pros and cons for Chinese made.
The contents are the same, but …

どこまで本当か知らないがETC
VICS終了で期待が失せたが、ETCにその機能を
持たせる情報が流れるそうな。ETC2.0
ITSスポットでの渋滞回避や安全運転・災害時などの支援情報、自動料金収受ですと
ただし、この情報は、ETCも持っていれば一様に
受けられる恩恵。
無いより、いいか。
自分のは、壊れない限り、流用で終わらせている。
ただし、その都度車両変更が必要だけど。

I do not know how far it is, but ETC
Expectation was lost at the end of VICS, but that function was added to ETC
I think that information to give will flow. ETC 2.0
Support information such as avoidance of traffic jam at ITS spot, safe driving, disaster, etc., automatic toll collection
However, this information is uniform even if it also has ETC
Benefits you can receive.
Is it better than nothing?
As long as I do not break, I end it with diversion.
However, it is necessary to change the vehicle each time.

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

KENWOOD ETC車載器 ETC-N3000
価格:21948円(税込、送料無料) (2018/12/14時点)

自分はこれ
DPV-7000
とりあえず、やっぱり TVだと・・運転しながらだめですよー・・・
Apple CarPlay
Android Auto
対応だから
さっくりつなげば、ナビがそのまま使える。
集合場所や行先は、やっぱり ok google
なんだよね。
自分の車は、ラズパイで実現したが、等々購入できる時代となりました。
アンテナは、QZSSも持ちだからな。
ステアリングリモコン対応
これもいい
ハーネスは、売ってる、でも自分でもできる・・・
ラズパイ統合コントロールだと、全部で2万程度
カメラ、DVR、QZSSアンテナ、サーバ予備電源
DLANこれが、今じゃ安心して買えるなんて
でも、未だ高価ですね。

I am this
DPV-7000
Tentatively, after all it is TV · · It’s not good to drive …
Apple CarPlay
Android Auto
Because it is correspondence
If you connect quickly, Navi can be used as it is.
As for the meeting place and destination, after all ok google
What is it?
My car was realized in Razpai, but it was an era where you can buy it and so on.
The antenna also has QZSS.
Steering remote control compatible
This is also good
The harness is sold, but you can do it …
With Razpai integrated control, about 20,000 in all
Camera, DVR, QZSS antenna, server standby power supply
DLAN this is, Nante buy a commercial with confidence ‘s now
But it is still expensive.

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

【カーオーディオ】 ケンウッド DPV-7000 AVシステム
価格:63600円(税込、送料無料) (2018/12/14時点)